Зростання конкуренції на первинному ринку – несуттєвий

Зростання конкуренції на первинному ринку навряд чи можна назвати значним.

Таку думку повідомив Дмитро Шостя, керівник відділу продажів ЖК «Park Stone».

«Видимість збільшення обсягу пропозиції створюють кілька факторів. Основне – це засилля рекламних бордів на вулицях і рекламних банерів в Інтернеті. Однак це ще не показник зростання кількості введених квартир або кількості якісних забудовників.

Причина підвищеної рекламної активності девелоперів в іншому: продавати житло все так само непросто, як це було і два, і три роки тому», – вважає експерт.

Він також зазначив, що на ринку первинної нерухомості більш активно стали грати виробники будівельних матеріалів. За рахунок наявності власних виробничих потужностей вони можуть швидко зводити цілі комплекси, не піклуючись про поточні продажі, а потім продавати вже готове житло з відповідною маржею. У той час як «класичні» забудовники реінвестують частину доходу від поточних продажів у зведення наступних секцій.

«У підсумку говорити про істотну зміну цін в такій ситуації не доводиться. Знижуватися вже особливо нікуди – більшість будівельників працює на межі мінімальної рентабельності. Грати на підвищення теж навряд чи будуть, оскільки платоспроможний попит на житло поки і без того досить нестійкий. Як мінімум до кінця року ми очікуємо на ринку цінової стабільності», – говорить Шостя.