Завдяки чому ТРЦ можуть конкурувати з інтернет-торгівлею?

Щоб успішно конкурувати з торгівлею в інтернеті, яка набирає все більшу популярність серед споживачів, концепція торгових центрів повинна будуватися на трьох основних «китах».

Про це розповів Віталій Бойко, керуючий партнер компанії UTG.

«Це живе спілкування між людьми, яке інтернет замінити не може; якісні заклади громадського харчування, оскільки задоволення від свіжої їжі також важко отримати через інтернет; розваги – рівень яких істотно відрізняється від тих, що можна отримати за власним комп’ютером. Саме тому власники сучасних ТРЦ неторговельному напрямку приділяють велику увагу, віддаючи під розваги, кафе, ресторани до 50% площі», – розповів експерт.

Раніше повідомлялося, що інтернет-торгівля створює серйозну конкуренцію торговим центрам.