Забудовники Києва роблять ставку на себе

Редакція Building.ua продовжує опитувати провідні компанії про те, що більш ефективно: користуватися послугами брокерів/агентств нерухомості або все ж розвивати і інвестувати у власний відділ продажу.

Олеся Перчак, начальник служби продажів і маркетингу ЖК «Новопечерські Липки»

Якщо проект великий, то найбільш оптимально використовувати власний відділ продажів. В силу того, що головне джерело функціонування бізнесу – продаж житла, то функція продажів повинна перебувати під особливим контролем, з можливістю впливу на неї.

В житловому кварталі «Новопечерські Липки» використовуються дві схеми реалізації нерухомості: через власний відділ продажів і за допомогою брокерів.

Застосування обох схем дозволяє оптимізувати продажу в житлових проектах компанії і має свої плюси.

Приміром, багато покупців надають більшу довіру менеджерам власного відділу продажів, які часто володіють більшою інформацією, порівняно з брокерами, за проектом, його нюансів, оформлення угод. Крім того, менеджери займаються продажем тільки «власного» проекту, тобто продаж йде «від виробника». Також у випадку прямих продажів, легше контролювати сам бізнес, так і сформувати якісний відділ продажів набагато простіше, ніж брокерський пул.

Однак і від послуг брокерів ми не відмовляємося. Оскільки співпрацюємо з тими, хто має власну базу потенційних клієнтів і можливість ще більше представити проект на ринку, а також серед потенційних покупців. Для прикладу, минулого року ми продавали в середньому близько 38 квартир на місяць. З них – 36 були реалізовані власним відділом продажів і 2 – брокерами. Незважаючи на, здавалося б, невелика кількість продажів від брокерів, реалізація «додаткових» квартир – це теж великий плюс для компанії.

Лариса Ломакіна, директор департаменту інвестицій та продажу ТОВ «ТМО «Ліко-Холдинг»

Якщо говорити про досвід компанії «Ліко-Холдинг» та продажу об’єктів, що знаходяться в процесі будівництва, то найбільшу ступінь довіри інвестори, звичайно, надають компаніям-забудовникам. Найчастіше фізичні особи не сприймають агентство нерухомості в якості надійного партнера, оскільки дана організація приймають участь лише в процесі купівлі-продажу, не надаючи ніяких гарантій успішного результату будівництва.

Обираючи об’єкт для інвестицій, клієнт оцінює власні перспективи і ризики і воліє самостійно вести відносини з забудовником. У цій ситуації девелоперу має сенс займатися розвитком і навчанням власного відділу продажів, розробляти демонстраційні матеріали, вкладати гроші в рекламу та інформаційну підтримку проекту.

Креативний підхід:

Ми намагаємося залучити клієнтів гнучкими умовами придбання житла. Знайомлячись з побажаннями і можливостями наших інвесторів, ми намагаємося підібрати для кожного з них найбільш прийнятну фінансову схему. Це може бути значна знижка при 100% оплаті, безвідсоткова розстрочка на період будівництва, можливість невеликого першого внеску і спеціальні кредитні ставки від банків-партнерів. Має місце і градація вартості квартири в залежності від площі, поверху, ступеня готовності будинку. Крім того, компанія «Ліко-Холдинг» вже котрий рік є учасником державного соціального проекту «Доступне житло», завдяки чому ми можемо задовольнити потреби практично кожного клієнта, запропонувавши один з численних варіантів придбання житла.