За які кошти девелопери розвивають проекти торгових центрів?

В Україні інвестиції в торговий об’єкт на рівні 50-100 млн. доларів стали «нормою» для українського ринку.

В проекти торгових центрів, девелопери розвивають зараз за власні кошти, оскільки розраховувати на банківські кредити не доводиться.

При цьому, рівень цих інвестицій – високий. Про це повідомив керуючий партнер компанії UTG Віталій Бойко.

«Цифри інвестицій в 50-100 млн. доларів в один торговий об’єкт вже не шокують наших девелоперів, і вони вкладають ці кошти у створення якісних об’єктів. Прибутковість таких проектів при введенні в експлуатацію – на рівні 20-25%.

При цьому, дуже успішно розвивається наш рітейл – по двом основним напрямкам: прямий вихід нових брендів на український ринок та інвестиції українських підприємців у розвиток західних брендів за рахунок покупки франшизи для розвитку цих брендів в Україні», – додав Бойко.