З ритейлерами слід проводити розяснювальні бесіди, – експерт

Виводити нових рітейлерів на торговий ринок України треба, однак разом з цим необхідно підтримувати тих, хто вже працює на ринку.

Про це розповіла директор з маркетингу компанії UDP Дар’я Кухаренко.

За її словами, нових рітейлерів слід виводити грамотно.

«Треба обійтися без банального «копипейста» з того, що було десь за кордоном, інакше ризикуємо, що у нас повториться ситуація Польщі, де зараз ринок торговельної нерухомості переживає глибоку кризу», – вважає експерт.

Також Кухаренко зазначила, що не варто забувати і про тих компаніях, які вже працюють в Україні.

«Ми, наприклад, в ТРЦ «Меганом» в Сімферополі ведемо роз’яснювальні роботи з ритейлерами, розповідаємо людям, які не є мережевиками, як краще торгувати в торговому центрі великого формату, тому що правила дуже відрізняються – залежно від ринку, від розміру і формату торгового центру. І тут треба вчитися, не повторювати чужих помилок. У нас же часто відбувається так, що шукають власний шлях у тих ситуаціях, де є якісь очевидні, вже кимось зроблені речі, їх потрібно тільки правильно інтерпретувати», – переконана консультант.

Нагадаємо, що багато рітейлери поки ще не вирішуються самостійно вийти на український ринок.