Як заманюють гостей у готелях Північної Америки?

У ході нещодавно проведених досліджень фахівці намагалися з’ясувати, на які маркетингові хитрощі йдуть великі готельні мережі з метою збільшення продажів.

Для того, щоб залучити мандрівників, готельні заклади світу проводять різні спеціальні пропозиції, організують акції і незвичайні заходи. Згідно з даними нещодавно проведених досліджень, більшість готельєрів для залучення туристів найчастіше вибирають найефективніший спосіб – зниження вартості номерів.

Так, опитування двадцяти п’яти тисяч власників і менеджерів готелів Північної Америки показав, що близько 58% готелів пропонують своїм клієнтам номери із знижками. «Уцінені» апартаменти можна знайти в 53 відсотках готелів Канади. Близько 63 відсотків усіх готелів в Мексиці пропонують своїм клієнтам знижки на розміщення в номерах.

Другий за популярністю маркетинговим прийомом, яку використовують готельєри Північної Америки, є безкоштовний бездротовий інтернет в номерах. Експерти вважають найбільш привабливою пропозицією для мандрівників можливість провести в готелі безкоштовну ніч. Однак готельєри США не поспішають таким способом балувати своїх постояльців. Так, згідно з даними досліджень, лише чотирнадцять відсотків готелів Штатів практикують «безкоштовні ночі». У Канаді ж цей маркетинговий хід користується популярністю у третини готельєрів. Представники великих готельних мереж США з метою привернути мандрівників, пропонують безкоштовні парковки і безкоштовну пресу. Для того, щоб залучити нових гостей, готелі часто організовують спільні заходи з авіакомпаніями, туристичними агентствами, місцевими магазинами.

Так, наприклад, тепер багатьом гостям готелів США не потрібно піклуватися про доставку багажу в готель. Починаючи з цього тижня компанія «American Airlines» запропонує своїм пасажирам доставити багаж прямо в готель, офіс або квартиру. Правда, така послуга потребує додаткових витрат. Так, доставка однієї сумки з аеропорту до готелю буде коштувати близько тридцяти доларів США. Якщо мандрівник привіз з собою від трьох до десяти валіз, сумок та пакетів, то доставка багажу йому обійдеться в п’ятдесят доларів. В рамках такої суми мандрівник зможе попросити перевезти багаж до місця призначення, яке віддалене від аеропорту не далі, ніж на сорок миль. Подібну послугу запропонують близько двохсот аеропортів США. Фахівці вважають, що нова послуга зацікавить сім’ї, які подорожують з дітьми, і відправляються з аеропорту на нараду ділових туристів.