Як продати квартиру в новобудові?

Щоб достукатися до потенційних покупців нерухомості і донести ідею покупки нової квартири в конкретному житловому комплексі, компанія ARPA Real Estate придумала оригінальний спосіб.

Креативне агентство AmVitamin запропонували використовувати в рекламі асоціативний хід з грою слів. Так з’явилися борди «ВОНА – Вільна», які рекламують нерухомість на Печерську – ЖК «Панорама на Печерську».

«Рекламні білборди «ВОНА вільна», які з’явилися в столиці минулого тижня, – це тизер нашої креативної рекламної кампанії об’єктів нерухомості. Вже на вихідних кияни побачили зміну тизера на другу подачу інформації: «ВОНА – ТВОЯ квартира в ЖК «Панорама на Печерську», Щорса, 44а», яка все пояснює, в буквальному сенсі без зайвих слів. Насправді, це реклама «Панорами на Печерську», великого житлово-офісного комплексу в престижному районі Печерськ», – повідомив керуючий директор компанії ARPA Real Estate Михайло Артюхов.

За словами директора зі стратегії AmVitamin Кіра Горшкова, концепція зовнішньої реклами була розроблена ще на початку року і повинна була відкритися 1 березня. По ряду технічних причин кампанія стартувала 1 квітня.

«Клієнт повірив у нашу ідею, і в результаті вийшла гучна кампанія. У цьому проекті ми змогли реалізувати не тільки креативний, але і digital потенціал агентства. Посудіть самі, борди з’явилися 1-го квітня, у неділю, а вже до 12-ї години понеділка про них написали десятки авторитетних інтернет видань», – прояснив Кир Горщиків.

Нагадаємо, борди, де на білому тлі розміщено напис «ВОНА Вільна»,- за стилістикою нагадують передвиборну рекламу Юлії Тимошенко 2009 року (ВОНА ПРАЦЮЄ тощо). Одразу після їх появи представники партії «Батьківщина» відхрестилися від причетності до розміщення бордів у 2012 році.