Як правильно зробити просування свого продукту.


Як правильно зробити просування свого продукту.

Звичайно, для різних типів товару і для різної цільової аудиторії використовуються різні прийоми та методи рекламування. Але існують деякі базові правила, яких необхідно дотримуватися в будь-якій рекламі, щоб з’явився шанс на успіх. Взявши в руки книгу, ви спочатку подивіться на її назва, а вже потім почнете гортати сторінки. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі Push-k.ua.
Точно так само і в рекламі: люди спочатку дивляться на заголовок, а вже потім на інший текст. По суті, заголовок і є назва реклами. Згідно з дослідженнями, назва реклами читають у п’ять разів частіше, ніж сам текст реклами, тому воно повинно бути в п’ять разів більш продумано.
Заголовок може бути як коротким, так і довгим. І пов’язувати його з назвою товару або послуги зовсім не обов’язково. Головне, щоб він привертав увагу і викликав інтерес у цільової аудиторії, а також ненав’язливо повідомляв про вигоди товару або послуги.