Як правильно вибрати офісне приміщення

Представляємо Вам основні рекомендації, якими варто керуватися при виборі офісного приміщення.

Кожна велика і успішна компанія, що має великий штат співробітників, ні дня не може обходитися без офісу. Здавалося б, у чому питання – оренда і продаж комерційної нерухомості, в тому числі і офісів, здійснюється багатьма агентствами нерухомості, необхідно лише мати достатній капітал. Проте все не так.

Приміщення під офіс сильно один від одного відрізняються. Для того щоб успішно орендувати або купити офіс, потрібно з’ясувати, які саме фактори представляють особливу значущість для Вашої компанії.

Офіси, які пропонуються в оренду або на продаж, класифікуються за рядом ознак. Місце розташування офісу – один з головних чинників. Зверніть увагу: продаж або оренда офісних приміщень у центрі міста буде значно вище. Втім, необхідно враховувати, наскільки залежить робота компанії від того, як швидко і легко зможуть виявити офіс клієнти. До цього фактору відноситься також розвиненість інфраструктури і транспортна розв’язка навколо.

Тип офісу – наступний фактор, на який слід звернути увагу.

В бізнес-центрах, де у відповідності з міжнародним рівнем, є паркування, конференц-зали, інфраструктура, клінінг та спецслужба охорони – як правило, розташовуються елітні офіси. Має сенс орендувати або купити офіс в даному центрі, якщо компанія домагається значної ролі у своєму секторі послуг або виробництва, якщо є припущення частого відвідування даного офісу клієнтами і партнерами.

Приміщення під офіс другого типу володіють схожими характеристиками, також їх можна купити чи зняти в офісних будівлях. Однак, в даному випадку, розташування офісу, якість вироблених отелочных робіт поступаються за якістю елітних офісів.

Офіси, розташовані на першому поверсі житлового будинку, нежитлових приміщеннях колишніх управлінь або інститутів – відносяться до третього типу офісів. Це недорогий варіант, який має свою перевагу в тому, що придбати такий офіс простіше в центрі міста, де будівництво бізнес-центру здійснюється не так швидко. Недолік таких офісів – у відсутності конференц-залів і спецпаркувань.

Вибір типу офісу:

Щоб визначитися з вибором типу офісу для подальшої його покупки або оренди, потрібно врахувати кількість співробітників, рід діяльності і оборот компанії. Зверніть увагу: при зведенні нових офісів використовується якісний матеріал, приміщення світлі і просторі. Нові будівлі відповідають правилам пожежної безпеки. Сучасні офісні будівлі зводять у найбільш важливих транспортних розв’язок. Вдосконалена інфраструктура забезпечить найбільш комфортну діяльність компанії.

Придбання приміщення під офіс у недобудованому або не зданому в експлуатацію будову, дасть можливість заощадити солідну суму грошей.

Вибираючи приміщення під офіс, не варто забувати про комфорт співробітників компанії. Розглядаючи приміщення, слід звертати увагу на ефективність його для розміщення Вашого офісу, а також на його якість.