Визначальним фактором для розвитку ТРЦ є локація

Величина міста не повинна бути визначальним і основним фактором для того, щоб розвивати проект торгово-розважального центру.

Про це заявила експерт, директор з маркетингу компанії UDP Дар’я Кухаренко.

За її словами, для розвитку ТРЦ в регіонах необхідно дуже скрупульозно підходити до вибору майданчика під нього.

«Тут потрібно враховувати ряд факторів – для суперрегіональні торгових центрів, наприклад, важливо те, наскільки населені прилеглі райони, адже суперрегіональні торгові центри стають магнітами для населення цілого регіону. А тому говорити однозначно про те або іншому місті як перспективний або неперспективним для реалізації проекту ТРЦ – недоцільно. В цьому випадку потрібно більш комплексно розглядати це питання», – вважає Кухаренко.

Нагадаємо, раніше експерти відзначали, що ринок торговельної нерухомості у всіх регіонах країни відрізняється стабільністю.

За словами керівника відділу торгових площ компанії Jones Lang LaSalle в Україні Анни Чуботиной, ставки на оренду площ у торгових центрах в регіонах України демонструють стабільність, як і показники вакантності – вони залишаються на рівні 6%.

Також, з її слів, торік ринок торговельної нерухомості у великих містах України (без урахування Києва) розвивався, і було відкрито кілька значущих об’єктів, а в нинішньому році в містах з населенням понад 700 тис. чоловік поки не відкрився жоден новий торгово-розважальний центр.

У теж час також повідомлялося, що відомим брендам розвиватися в Україні за межами столиці дуже складно.