Вводити в Україну нових рітейлерів потрібно обдумано, – експерт


Виводячи нових рітейлерів на український ринок, консультанти повинні розуміти, що ті, хто вже тут працюють, яких вони вивели раніше, будуть відчувати себе не так добре, як їх попередники.
Про це І партнер компанії Dragon Capital Real Estate Advisory Ігор Мельник.
«Ми як девелопери чітко розуміємо, що ємність ринку торгових центрів дещо завищена консультантами, і вони авансом закликають всіх відкриватися, розуміючи, що з усіх, з ким поговорили, тільки половина відкриється. Тому відкриття нового торгового центру має бути тільки в «бест-локейшн», щоб нова торгова марка повірила в нього, відкрилася і стала новим якорем для відвідування цього ТЦ, а також дала можливість заробити тим маркам і тим операторам рітейлу, які в Україні вже працюють», – вважає експерт.
Також він закликає не гнатися за кількістю торговельних площ, так як це може негативно позначитися в цілому на ринку.
«Якщо ми відкриємо сто торгових центрів в Києві, ми покладемо цей ринок, тому, коли кличемо нових рітейлерів, потрібно пам’ятати, що 80% тих, хто заробляє для нас гроші, тут вже є, і консультанти повинні бути обережні і чесніше говорити про перспективи новим операторам, яких прагнуть залучити на наш ринок».