Відвідуваність торгових центрів зростає перед Новим роком

Листопадовий зростання відвідуваності торгових центрів продовжиться в грудні.

У листопаді зафіксовано 11%-ве зростання відвідуваності торгових центрів – порівняно з жовтнем. Середній показник відвідуваності склав 1162 осіб на 1000 кв. м, повідомили ЛІГАБізнесІнформ в прес-службі консалтингової компанії UTG (Українська торгова гільдія).

За даними компанії, в грудні цей ріст, найімовірніше, продовжиться: в цьому місяці, перед Новим роком, традиційно спостерігається пік відвідувань торговельних центрів.

Рівень вакантності в київських торгових центрах склав 0,85%.

Серед основних останніх подій на ринку нерухомості України експерти UTG відзначають відкриття другої черги ТРЦ FABRIKA орендною площею 15 000 кв. м. На цій території розмістилися магазини, кінотеатр Мультиплекс, боулінг-клуб, льодовий каток, роллердром та ін.

Таким чином, ТРЦ FABRIKA загальною орендною площею 65 500 кв. м став самим великим торгово-розважальним центром Херсона. У перспективі очікується відкриття третьої черги у складі магазинів одягу відомих брендів, меблевого центру, товарів для дому, декорів і т. д.

Другим значущим подією є продаж Metro AG своїх гіпермаркетів Real в Східній Європі французькій мережі Auchan за 1,1 млрд. євро для того, щоб зменшити борги і сфокусуватися на ключових операціях, впевнені аналітики.

Таким чином, Auchan придбає 91 гіпермаркет Real в Україні, Росії, Польщі, Румунії. У Києві перший Real нещодавно відкрився у ТРЦ Ocean Plaza.