Відомим брендам розвиватися в Україні за межами Києва дуже складно

Для рітейлерів робота в регіонах України – важкий бізнес, оскільки там значно нижча купівельна спроможність порівняно зі столицею.

Про це розповів генеральний директор компанії Maratex, що представляє в Україні відомі бренди одягу, Дмитро Єрмоленко.

«Якщо хороший бренд привезти в, умовно кажучи, село, подивитися на ці речі прийде багато людей. Проте чекати нормальної виручки не доведеться, оскільки в Україні існує дуже великий дисбаланс між можливостями людей, які живуть в Києві і за його межами», – зазначив експерт.

Єрмоленко зазначив, що такого дисбалансу немає ні в одній з країн Європи.

«Якщо порівнювати купівельну спроможність жителів столиці і регіонів у країнах Європи, в тій же недалекій від нас Польщі, то такого катастрофічного перепаду, як в Україні, немає. А у нас крок у бік від Києва – і це відразу вже дуже відчутно», – підсумував гендиректор компанії-рітейлера.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що міжнародним брендам ніде відкривати нові магазини в Києві. Тому, до кінця поточного року вони не планують розширювати свою мережу в столиці України.