Великим мережам ніде розвивати свій бізнес в Україні

Великі рітейлери не розвивають свої мережі в Україні не тому, що не хочуть цього робити, а тому, що їм ніде це робити.

Про це розповів Максим Білоус, директор з маркетингу компанії Eastage Development.

«Ми зараз відчуваємо реальний інтерес з боку рітейлу, з боку великих мереж до розвитку і своєї присутності в Україні. Але коли мова заходить про їх розвиток у нашій країні у 2013-му році, вони кажуть, що таких планів немає – з-за того, що їм ніде розвиватися, оскільки професійних ТЦ в Україні зараз недостатньо, зокрема в містах-мільйонниках. А великі мережі, коли заходять на ринок, їм цікаво зайти одразу в 5 якісних об’єктів, у 5 містах, а наш ринок такого запропонувати не може, тому перспективи розвитку якісної торговельної нерухомості в Україні – великі», – розповів Максим Білоус.