Вакантність у ТЦ Києва зросла до 2,9%

За два перших місяці поточного року вакантність у торгових центрах Києва збільшилася до 2,9% у порівнянні з 0,8% у грудні 2012 р., і лише в березні цей показник досяг стабільності.

Про це повідомляє прес-служба консалтингової компанії UTG.

На думку фахівців компанії, даний показник свідчить про зростання пропозиції і тенденції посилення ринкової конкуренції в зв’язку з появою більш якісних і зручно розташованих торгових об’єктів.

Як повідомляється, відкриття в грудні 2012 р. першого центрально-міського великоформатного ТРЦ Ocean Plaza, а також будівництво ТРЦ Respublika та інших торгових об’єктів спонукає орендарів переїжджати з невдало розташованих і концептуально неефективних торгових центрів.

«В найбільш успішних ТЦ, таких як ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Skymall, ТЦ «Глобус», ТРЦ Dream Town (1 черга), вільні площі практично відсутні й існують листи очікування орендарів», – прокоментувала Ольга Юдіна, спеціаліст відділу консалтингу компанії.

За її словами, широкий вибір магазинів популярних брендів та розваг, представлений в успішних столичних торгових центрах, створює високу популярність і відвідуваність на рівні 20-30 000 чол. в середньому в день.

Експерт зазначила, що станом на сьогодні, лідером за кількістю відвідувачів залишається ТРЦ Ocean Plaza. Його відвідуваність становить близько 40 000 чоловік в будні дні і більш 50 000 людей у вихідні дні.

За словами Юдіної, найбільш успішні ТЦ Києва це ті, які володіють професійною концепцією, зручним розташуванням і збалансованим складом якірних орендарів торгівлі та розваг. На її думку, саме такі торгові центри зберігають високий рівень відвідуваності і орендних ставок, який досягає 130-150% від середньоринкової вартості.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що правильна концепція на правильному місці – запорука успіху ТРЦ.