Українців все більше цікавлять кредити на житло

Одним з найпопулярніших цільових запитів про кредити є квартира.

Так, 48% користувачів цікавить кредит на житло.

Про це говорять результати дослідження переваг в пошукових системах Google і Яндекс від “Ашманов і партнери Україна”.

Як передає “Дело”, отримання кредиту цікавить українців в два рази більше, ніж розміщення грошей на депозиті.

Консалтингова компанія порівняла два типи словосполучень. Перший містить в собі слово “кредит”, а другий – “депозит”. З’ясувалося, що отримання кредиту цікавить українських користувачів “пошукачів” на рівні 75%, а “депозитів” – 35%.

Таким чином, бажання отримати гроші у фінансової структури в два рази вище, ніж відкрити депозитний рахунок.

Так само українці цікавляться кредитами на будівництво будинку, ремонт, весілля.

Долари і золото – ось чого бажають зберігати депозит українські користувачі Google і Яндекс. 20% пошукових запитів зі словом “депозит” припадає на долари, і 16% – на золото.

19% українців ставить запитання: “В який банк покласти гроші на депозит?”, в тій чи іншій трактуванні, що має відношення до слова “депозит”.