Українці витрачають в ТЦ стільки ж, скільки жителі країн Західної Європи

Сьогодні для вітчизняних ТЦ український споживач є унікальним, оскільки на споживчі цілі витрачає близько 70% свого доходу, в той час як будь-який європеєць – вдвічі менше.

Про це розповів керуючий партнер компанії UTG (Українська торгова Гільдія) Віталій Бойко.

За його словами, така ситуація практично нівелює різницю в зарплатах, яка існує між Україною та Європою і вирівнює нашу купівельну спроможність з жителями європейських країн.

До того ж, це розуміють західні компанії.

«Адже ті, що вже у нас працюють поглиблюють свою присутність в Україні, а інші – планують виходити на наш ринок», – розповів Бойко.

За словами експерта, товарообіг рітейлерів, які працюють в нашій країні, становить від 400 до 800 доларів з квадратного метра торгової площі, чому можуть позаздрити більшість їх колег, що працюють за кордоном.

Нагадаємо, експерти стверджують, що сфера рітейлу залишається найбільш привабливою для інвесторів на ринку комерційної нерухомості України.