Україна перспективна для розвитку аутлетів, – експерти

Україна з її 45-тимиллионным населенням представляє особливий інтерес для більшості міжнародних брендів і розвиток аутлетів на її території.

У 2012 році обсяг пропозиції торгової нерухомості в Європі виріс приблизно на 27% порівняно з кінцем 2010 року, досягнувши показника 326 кв. м. на 1 000 жителів. Лідером Східної Європи по забезпеченості жителів столиці регулярними площами є Польща. Найнижчий обсяг ринку (256 кв. м. на 1000 жителів) зареєстрований у Києві.

Про це повідомили аналітики компанії EVO Land Development.

Серед усіх східноєвропейських країн Польща володіє найбільш розвиненою аутлет-сегментом ринку торгової нерухомості. У той же час, в Москві, де діє один аутлет, заявлено до відкриття ще понад 80 тисяч кв. м. в чотирьох аутлетах протягом 2012-2014 років. З них близько 16 тис. кв. м. можуть бути введені в експлуатацію вже до кінця поточного року. Це найвищий показник за кількістю нових проектів та обсягом заявлених аутлет площ серед усіх країн Східної Європи.

Україна і Словаччина планують введення в експлуатацію своїх перших аутлетів в 2013 році (Kiev E95 і D1 Outlet відповідно).

Економічна ситуація в світі змушує споживачів переглянути свої купівельні звички. Індекс споживчої довіри в Україні продовжує знижуватися і зберігається традиційно низьким в Європі. Акцент все більше зміщується в бік економії і розумних витрат.

Дана тенденція позитивно впливає на відвідуваність більшості професійних аутлетів Європи, які, в свою чергу, дуже ретельно підходять до оцінки якості пропонованих торговельних приміщень і умов оренди та пулу орендарів.

У той же час, згідно з дослідженням Nielsen, українці не готові переключатися на більш дешеві бренди продтоварів, у порівнянні з європейцями. Вони готові пожертвувати розвагами (19%). А ось витрачати менше грошей на новий одяг згодні лише 13% українців, на відміну від 21% європейців. На сьогоднішній день українці витрачають на одяг значно більшу частку свого доходу (близько 26%), ніж мешканці Східної Європи (7%).

Також аналітики відзначають, що Україна з її 45-тимиллионным населенням представляє особливий інтерес для більшості міжнародних брендів, що близько 70 з яких мають по шість і більше регулярних магазинів на території країни. На тлі ненасиченості Києва торговими площами, можна говорити про те, що український ринок є найбільш благодатним до введення якісних аутлет-площ, кажуть в компанії.

Головний тренд з 2008 року – відвідуваність аутлетів та обіг на кв. м. зростає на 25-30% в рік. Покупці не бажають більше купувати неякісні товари за низькою ціною, вони воліють популярні бренди по розумній вартості.