Україна не готова до формату аутлет-центр

У всій Європі є лише 3-4 успішні компанії, які займаються розвитком аутлет -центрів, оскільки це досить специфічний бізнес, який тримається на міцних і стабільних взаєминах з виробниками. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Віталій Бойко, керуючий партнер компанії UTG.

«Аутлет – це місце для продажу, в першу чергу, товару, який залишається у виробника, а вже потім залишків у магазинах. Виробників одягу в Україні, можна сказати, що немає, наша держава для більшості з виробників одягу ще не є цільовим ринком. Тому, на нашу думку, ринок України ще не дозрів до того стану, коли девелопмент аутлети буде рентабельним», – зазначив Віталій Бойко.

Зате в Підмосков’ї зараз – бум будівництва аутлет-центрів, оскільки для багатьох виробників Росія – цільовий ринок. А в Польщі, де розвиток комерційної нерухомості почалося значно раніше, ніж в Україні, і йшло більш активно, перші аутлет-центри (їх всього два) з’явилися тільки в останні два роки.

Але всупереч песимістичним прогнозам, в цьому місяці під Києвом відкрився перший в Україні аутлет-центр, власники якого впевнені в успішності свого проекту.