Україна – країна пріоритетного розвитку для російських рітейлерів

Існує три способи виходу того чи іншого бренду на ринок іншої країни: пряма інвестиція брендодержателя, інвестиція франшизодержателя з суміжної країни і інвестиція місцевого покупця франшизи, відзначає партнер компанії UTG Віталій Бойко.

«В основному на український ринок бренди виходять за допомогою двох останніх способів. Рідко – безпосередньо. Прямі інвестиції, як правило, вибирають польські, турецькі і російські ритейлери, для яких український ринок більш зрозумілий. Для російського рітейлу Україна зараз – ринок №1, що відображається, насамперед, у підвищеному інтересі до наших об’єктів», – додав Віталій Бойко.

За словами керівника проекту компанії UTG Світлани Обминяной, у ТРЦ Ocean Plaza брокери UTG вивели кілька російських брендів, нових для українського ринку: Karma of Charme, Caterina Leman, Black Star by Timati. Магазини американського бренду Bebe, а також італійського бренду Stefanel були відкриті в ТРЦ Ocean Plaza російськими франчайзі. Свій магазин відкрив у ТРЦ Ocean Plaza і російський бренд Centro, активно розвивається в Україні.

«Україна є країною пріоритетного розвитку для російських рітейлерів, – продовжує Віталій Бойко. – У нас поки представлено відносно небагато російських брендів, конкуренція на українському ринку в цілому нижче, ніж на російському; це відкриває широкі можливості для зростання. Крім того, протягом наступних двох-трьох років на ринок виходять найбільші, знакові проекти. Ті бренди, які зуміють відкрити магазини в головних проектах країни, забезпечать власну стабільність на багато років вперед.»

За словами менеджера проекту компанії UTG Олени Верби, інтерес російських рітейлерів до українського ринку за останній рік значно зріс. Зараз ведуться активні переговори з більш ніж 10 новими для України російськими брендами, які планують відкрити свої магазини в ТРЦ Respublika.