ТРЦ, незалежно від економічної ситуації, може бути як успішним, так і провальним

Якщо проект торгового центру зроблено концептуально правильно, якщо він націлений на потреби кінцевого споживача і враховує запити в плані розвитку мережі рітейлу, то цей проект, безумовно, буде успішним.

Про це розповів директор з маркетингу компанії Eastage Development Максим Білоус.

«Ринок показав, що навіть у найбільш успішні на ринку торговельної нерухомості і рітейлу часи у нас були ТЦ, які стояли напівпорожніми, там була постійна ротація орендарів. А в кризові часи деякі проекти успішно працювали і такими ж залишаються сьогодні. Успіх їм забезпечило те, що девелопери і інвестори пішли на певні ризики, визначені додаткові інвестиції і спочатку створювали такий проект, який був затребуваним, знаковим, ключовим», – пояснив Максим Білоус.

Нагадаємо, раніше експерти говорили про те, що для досягнення хороших показників торгово-розважальний центр повинно «поглинати» всю сім’ю, принаймні, на 3-4 години.