Торговим центрам радять підготуватися до «Євро-2012»

Торговим центрам, які знаходяться в містах проведення Євро-2012, треба відповідно підготуватися до майбутньої події.

Про це заявив заступник директора департаменту торговельної нерухомості компанії Colliers International Ігор Заболоцький.

Експерт радить таким центрам вводити якісь акції, виділяти окремі зони, а також розробити спеціальний набір подарунків, сувенірів і дати пропозицію, на який буде попит під час проведення матчів.
Однак ефект для ТЦ від Євро 2012 Заболоцький радить не переоцінювати.

«Дійсно, ця подія вплине на всі галузі нашої країни та на торговельну нерухомість теж. Однак необхідно розуміти, що будь-девелоперський проект – довгостроковий, і надприбутки за невеликий період часу не зроблять істотного впливу на його подальший розвиток», – пояснив експерт.