Торговий центр повинен бути унікальним архітектурним обєктом, – експерт

Якщо девелопер реалізує торговий центр, то він повинен, насамперед, враховувати соціальну складову і прагне створити унікальний архітектурний об’єкт.

Про це заявила заступник директора і голова департаменту торговельної нерухомості компанії Jones Lang LaSalle Ганна Чуботіна.

За її словами, девелопери зобов’язані пам’ятати про соціальну складову об’єктів, які вони будують, в першу чергу – торгових центрів, адже туди вони прагнуть залучити сім’ї з дітьми.

У зв’язку з цим, відзначає експерт, крім функціональності і зручності, необхідно приділити належну увагу дизайнерських і архітектурних рішень, а саме фасаду будівлі, екстер’єру, інтер’єру, внутрішньої візуалізації.

Ганна Чуботіна підкреслила, що девелоперу потрібно намагатися створити унікальний архітектурний об’єкт, який би став окрасою міста, навіть незалежно від того, де він розташований.

Раніше повідомлялося, що голова ради директорів AVEC Group Олексій Чернишов заявляв, що в умовах зростання конкуренції найбільш успішними будуть саме унікальні торгові центри.