Сучасний ТЦ повинен дати відвідувачу більше, ніж просто шопінг, — експерти

Для успішної конкуренції з онлайн-магазинами сучасним торговим центрам необхідно проводити більш активну інтеграцію з електронною комерцією — таку думку в ході Retail Forum Ukraine 2012 висловив спікер форуму, CEO міжнародної девелоперської компанії Sonae Sierra Томас Біндер.

Крім того, експерти наголосили, що для залучення більшої кількості покупців об’єктів рітейлу необхідно створювати оптимальний мікс орендарів, а також звертати увагу на архітектуру і розважальну складову торгового центру.

За словами генерального директора компанії Arricano Commercial Real Estate Метью де Брауна, «Одночасно з різними маркетинговими заходами, які швидко втрачають свою актуальність серед відвідувачів, необхідно враховувати також інтереси орендарів: забезпечувати їх якісними приміщеннями, створювати комфортні умови для роботи. Правильно підібраний мікс рітейлерів у ТЦ сам по собі зможе залучити нових клієнтів».

Крім того, як зазначили експерти, сучасним торговим центрам доводиться конкурувати не тільки між собою, але також і з онлайн-магазинами. На думку CEO компанії Sonae Sierra Томаса Біндера, «для успішної боротьби за клієнтів торгові об’єкти повинні використовувати нові технології і включатися в електронну комерцію нарівні з інтернет-продавцями. Щоб сучасний ТЦ вижив як формат, необхідно об’єднати фактор електронної торгівлі зі стаціонарними ритейлерами».

Важливо, за оцінками фахівців, враховувати і розважальну складову сучасних ТЦ. «Згідно з дослідженнями, українці готові витрачати на розваги достатню кількість коштів. У зв’язку з цим, у наших нових проектах площа таких спеціалізованих зон стає все більше. Але, варто пам’ятати, що одних розваг для створення успішного центру мало – до даного фактору необхідно додати функціональну архітектуру ТЦ і правильний набір орендарів», — зазначив спікер форуму, партнер компанії UTG Віталій Бойко.

«Ідея сучасних ТЦ – дати клієнту більше, ніж просто шопінг. Необхідно створити для відвідувача особливу атмосферу, щоб він проводив як можна більше часу в торгових залах, відчував себе тут як вдома. Відвідування ТЦ повинно перетворитися з простого акту здійснення покупки в соціальне дію», — підвів підсумок експерт в області девелопменту торгових об’єктів Томас Біндер.