Столиця України привертає рітейлерів

Київ опинилася на третьому місці серед найбільш перспективних міст світу для ведення бізнесу рітейл-компаній.

Такі дані були опубліковані міжнародної консалтингової компанії CBRE Group.

Як повідомляють “Экономические Известия”, в рейтингу столиця України поступається лише Алма-Аті і Москві.

Привабливість Києва для рітейлерів, в тому числі міжнародних, стає очевидною, якщо проаналізувати динаміку приходу в столиці нових гравців. У минулому році ринок столичного рітейлу був багатий на події, інтенсивність експансії збільшилася в півтора рази. На ринок Києва вийшли міжнародні компанії, відкриваючи на старті відразу по кілька брендових магазинів.

До найбільш значущих подій експерти відносять, зокрема, відкриття монобрендового магазину Christian Dior, двох магазинів американського бренду одягу GAP, розширення мережі магазинів спортивного одягу Bosco Sport. Одежні компанії New Yorker, Finn Flare відкрили свої перші магазини і планують продовжити експансію і в цьому році. Також у Києві відкрився єдиний в СНД фірмовий магазин аксесуарів Ferrari. Активно розвивався російський рітейлер “ЦентрОбувь” – компанія відкрила відразу кілька магазинів мережі в Києві під брендами “ЦентрОбувь” Centro.

В продуктовому ритейлі звертає на себе увагу вихід на столичний ринок регіонального гравця – одеській мережі “Таврія-В”, яка відкрила в Києві супермаркет делікатесів “Космос”. Розвивалися і мережеві гравці інших сегментів – у ТЦ ” Sky Mall відкрився кінотеатр російської мережі “Кронверк”, з’явилося перше в Києві заклад мережі City Bowling.

Основні переваги української столиці, які змушують прагнути сюди світових гравців,- це висока щільність населення, найвищі в країні зарплати, психологічна готовність населення витрачатися на дорогі товари.

Як повідомляв 3Doma.ua, самими передовими і швидко розвиваються форматами комерційної нерухомості в Україні найближчим часом стануть рітейл-парки, торгові центри нового покоління і аутлет-центри.