«Спливаючий магазин» – новий торговий формат

На азіатському ринку в якості маркетингового інструменту успішно зарекомендували себе «спливаючі магазини», які виглядають як невеликі кафе або бари в торгових центрах і на відкритих майданчиках.

Таким назвою (pop-up store) формат зобов’язаний спливаючих вікон реклами в інтернет-браузерах.

Магазини працюють обмежений час (як правило, не більше двох тижнів) на невеликій площі (близько 30 кв. м), тим не менш успішно поширюють інформацію про бренд і приносять виручку. Як повідомляє портал PlushAsia, піонером у цій галузі у 2004 р. став японський одежний лейбл Commes des Garcons. За ним пішли локальні дизайнерські бутіки в Сінгапурі та Малайзії, а в даний час з «спливаючими магазинами» в Південно-Східній Азії працюють такі виробники люксових товарів, як Moet & Chandon і Hublot.

Основна перевага формату — його гнучкість: магазини працюють тільки у високий сезон, а потім закриваються.

Крім того, зведення «спливаючого магазину» обходиться всього в $2 тис. за 1 кв. м, що дозволяє рітейлерам промацати грунт перед відкриттям повноцінних торгових площ.