Щоб бути успішним у готельному бізнесі, треба робити не гроші, а враження

Для того, що успішно управляти готелем, необхідно спостерігати за ринковими тенденціями і підлаштовуватися під них, а також бути максимально гнучким.

Про це повідомила керуючий партнер мережі готелів «Вишеград» Христина Коваль.

«Сьогодні, вже неможливо розвиватися без побудови професійної маркетингової комунікації і гідного рівня сервісу. Необхідно стежити за вимогами клієнтів і швидко реагувати на них. Так, без якісного Wi-Fi в кожному номері, задовольнити клієнтів просто неможливо, адже цю послугу зустрінеш далеко не в кожному заміському готелі», – сказала Коваль.

Вона також стверджує, що для успішного управлінням готелем потрібно весь час щось перебудовувати, змінювати.

«Наприклад, періодично слід повністю змінювати концепцію ресторану. Далеко не всі власники готові до цього, а сьогодні успішний той бізнес, який йде в ногу з часом і максимально підлаштовується під вимоги клієнта», – підкреслила керуючий партнер мережі готелів «Вишеград».

На її думку, для того, щоб бути успішним в готельному бізнесі, в першу чергу, потрібно прагнути робити не гроші, а робити враження.

До того ж, каже експерт, керуючі готелем, директори повинні вникати у всі дрібниці, особисто спілкуватися з постояльцями, а також йти їм назустріч, виконуючи прохання.

Також Христина Коваль заявляла, що в Київському регіоні заміська готельна нерухомість стає все популярнішою.