Розважальна зона в нових торговельних центрах збільшиться до 30%

На думку директора проектної групи «Архиматика» Олександра Попова, проекти торговельної нерухомості, які вийдуть на ринок у найближчому майбутньому, будуть істотно відрізнятися від нинішніх.

За словами Попова, нові торговельні проекти будуть мати більшу площу розважальної зони.
«Якщо сьогодні забудовники на зону розваг у більшості випадків передбачають 7-15% по відношенню до торгової площі, то в нових проектах вона займе до 30%», – підкреслив експерт.

За його словами, розважальна складова істотно збільшує потік відвідувачів торгового центру та час перебування в об’єкті. Все це, на думку Попова, позитивно позначається на продажах в магазинах орендарів і як результат – на доходи власника ТЦ.

«Сьогодні проектування розважальної зони приділяється особлива увага, оскільки потенціал розвитку сфери розваги в Україні значний. Тоді нові ТЦ стають для відвідувачів другим домом», – відзначає фахівець.

В цілому ж українці витрачають на розваги щомісяця від 3 до 15% від своєї заробітної плати, в залежності від рівня доходів.

Серед популярних розважальних опцій нових проектів ТЦ директор проектної групи «Архиматика» назвав такі:

– велика дитяча зона;
– кінотеатр;
– фуд-корт з ресторанами різної цінової категорії;
-відкриті павільйони з ігровими автоматами;
– каток і/або ролердром;
– боулінг.