Рівень інвест-привабливості не впливає на торговельну нерухомість України

Ринок торговельної нерухомості – це єдиний сегмент, независящий від інвестиційної привабливості країни.

Про це повідомив керуючий партнер компанії UTG (Українська торгова Гільдія).
Віталій Бойко.

Він пояснив, що слабкість вітчизняного споживчого ринку – це стереотип, які нав’язують західні компанії.

«Хочу нагадати, що роздрібний ринок України – це два роздрібних ринку Румунії, чотири роздрібних ринку Болгарії, більше, ніж роздрібний ринок Угорщини, такий же ринок, як в Чехії. Насправді, в нашій країні достатню кількість грошей і за обсягом нашого роздрібного ринку ми входимо в 40 найбільших ринків світу. І це притому, що всі ми розуміємо похибка нашої статистики, зокрема і щодо роздрібного товарообігу, де реальні показники можуть бути і на 50-100% вище, ніж ті, що задекларовані», – пояснив експерт.