Ріелтори Великобританії заманюють клієнтів вином і пирогами

Агенти з нерухомості у Великобританії всіляко намагаються розташувати клієнтів до купівлі. Для цього вони навіть готові сервірувати дорогі вина, прикрашати об’єкт перед переглядом квітами і картинами і пекти пироги.

В умовах жорсткого ринку представникам ріелторських агентств доводиться вдаватися до дрібних хитрощів, аби вигідніше представити і подорожче продати житло преміум класу. Квіткові композиції, глянцеві журнали, фрукти і марочне вино – ось лише короткий перелік того реквізиту, який використовується для цієї мети продавцями нерухомості в Сполученому Королівстві.

Як повідомляє Property Wire з посиланням на статистичне дослідження, проведене порталом PrimeLocation.com і компанією Grand Designs Live, агенти з нерухомості усе частіше вдаються до нових тактик спілкування з покупцями.

Не менше 77% ріелторів зізналися в тому, що їм частенько доводиться влаштовувати невелику прибирання на об’єкті перед переглядом. Ще 59% респондентів для більш вигідною подачі нерухомості вдаються до послуг флористів, розміщуючи в кімнатах живі квіти. Приблизно 55% намагаються замаскувати більш серйозні недоліки будинку або квартири.

Близько 20% опитаних продавців повідомили, що ховають від потенційних покупців сімейні фотографії проживають на об’єкті власників. Більше 30% свідомо печуть пироги або готують якесь запаморочливо пахне страву перед показом квартири, на додаток до якого нерідко пропонують клієнтам прохолодні або міцні напої.

Ще 17%, не покладаючись на дегустацію гастрономічних шедеврів, роблять ставку на мистецтво, включаючи приємну музику. До незвичайних прийомів слід також віднести розкладання в кімнатах стильних журналів – цим користуються 16% опитаних. Ще 10% заявили, що для створення атмосфери розкоші готові розставити на столах елітні вина або кошики з екзотичними фруктами.

Як з’ясувалося в ході дослідження, найбільше заможних покупців відлякує потворний дизайн. Приблизно 47% клієнтів він стане основною причиною відмови від покупки і тільки 7% стверджують, що зовнішній вигляд квартири або будинку для них не має ніякого значення.

З практичних міркувань клієнтів цікавлять світлі та просторі кімнати (87%), зручні комори (73%), доглянутий сад (69%) і нейтральний декор (67%). Як мінімум чверть потенційних покупців дорогого житла (близько 26%), заявили, що більше всього їх дратують старовинні смугасті дивани і абажури в квіточку.