Плани «брендового» рітейлу в Києві на 2012 р

У перспективі на 2012 рік розвиток «брендового» рітейлу буде зосереджено на ринках міст-мільйонників.

У річній перспективі «брендовий» рітейл в розвитку буде зосереджено на ринках міст з населенням понад 1 млн. чол. Вихід брендів цих компаній на ринки невеликих регіональних центрів можна очікувати не раніше 2013 – 2014 рр. (Marks & Spencer, Gap та ін), вважають експерти компанії Аигога Development.

За даними компанії, в 2012 р. планується:

  • Відкриття бутіка марки Prada, в якому будуть представлені всі лінії бренду, в центрі Києва.
  • Відкриття в ТРЦ «Ocean Plaza» магазину італійського бренду в сегменті мас – маркет, який ще не представлений в Україні (за планами компанії ТОВ «БНС Трейд», що розвиває в Україні мережу магазинів Calvin Klein Jeans і TopShop).
  • Появи фірмових магазинів під брендом Vuldi (які планує розвивати компанія «Відіван», крім магазинів мережі однойменної торгової марки).
  • Компанія Global Designer Brands (GDB), яка є власником міжнародної рітейл-ліцензії Playboy Enterprises розглядає можливість відкриття першого в Україні магазину в рамках ТРЦ «Осеап Plaza» в Києві
  • Польський рітейлер Recman, що розвиває мережу однойменних магазинів з продажу ділової чоловічого одягу та одягу casual, аксесуарів та взуття, планує вихід на український ринок в 2012 році