Під Києвом відкривають перші в Україні аутлети

Одяг для багатих скоро може стати доступнішою. Вже через півроку під Києвом з’явиться перший в Україні аутлет-центр (торговыйцентр, що спеціалізується на продажі брендів одягу із значними знижками ред.), а через рік — другий. В них, як в Європі і Москві, будуть продавати брендовий одяг зі старих колекцій зі знижками від 30% до 80%.

Творці сподіваються, що завдяки цьому Київ перетвориться на центр шопінг-туризму. Правда, експерти попереджають: на дешеві речі від Versace або Armani можна не розраховувати, а серед більш дешевих брендів відшукати свій розмір буде складно.

Знижки як в Європі

Перший український аутлет «Мануфактура» відкриється в 6 км від Києва по Новообухівській трасі вже в жовтні. Слідом за ним, навесні 2014 року, в 12 км від Києва з’явиться ще один аутлет — Kiev E95 Outlet Centre. «В «Мануфактурі» розміститься 110 бутиків різних марок — від молодіжних брендів до магазинів класу люкс. Наприклад, підтвердили свою участь світові фешн-бренди Baldinini, Cacharel, DKNY, Helen Marlen Group, G-StarRaw, Lagerfeld, Brunello Cucinelli, Gant, Oodji, PepeJeans, Tommy Hilfiger, US Polo, Pal Zileri та інші», — розповіла нам директор «Мануфактура Kiev Outlet village» Ольга Троян. Тобто, наприклад, якщо джинси від Tommy Hilfiger коштують в середньому 1,5 тис.–2 тис. гривень, то тут їх, можливо, купимо за 500-700 гривень, а сумочку від Helen Marlen Group — за 700 грн замість 1800 грн.

В Kiev E95 Outlet Centre назви брендів поки тримають в таємниці, але гендиректор компанії-власника проекту EVO Land Development Андрій Мажара запевняє, що всі вони відповідають рівню вище середнього, преміум класу і класу люкс. Крім магазинів на території аутлетів будуть розважальні центри, парки, фонтани, ресторани і навіть готелю (див. графіком).

Шопінг-туризм

Поява готелів на території аутлетів не випадково. Автори проектів вважають, що новинка стане дуже популярною серед шопінг-туристів. «Аутлет має всі шанси стати справжньою туристичною меккою Києва. Гості столиці після екскурсії по місту зможуть присвятити цілий день заміському шопінгу», — сподівається Троян.

А ось незалежні експерти вважають, що іноземні мисливці за речами навряд чи приїдуть в наші аутлети, тому що тут не буде занадто дорогих брендів.

«Люди з усього світу їдуть в аутлети Німеччини, Італії, Англії, в першу чергу, за речами самого високого класу, брендами типу Armani або Valentino, які можна придбати зі знижкою до 70%. Більш дешеві бренди їх просто не цікавлять. З-за того, що магазинів з брендами високого класу в Києві дуже мало, відповідно, і залишків у них буде мало», — сказала нам директор з розвитку «МД Груп» Марина Набока. За її словами, більш імовірно, що київські аутлети стануть місцем «паломництва» людей з усіх регіонів України, які будуть, як на одеському ринку «7 кілометр», закуповуватися перед школою, або, скажімо, зміною сезону.

Продають старі речі за високими цінами

Знижки на товар від 30% до 80% — це традиція світових аутлетів. Вони продають речі старих колекцій, які вже неможливо продати за нормальною ціною в магазинах. Правда, дуже дорогі бренди (Armani, Valentino, Versace), як правило, продають одяг з невеликою уцінкою до 50%, а ось більш дешеві бренди — до 80%. «Я була в самому великому аутлеті під Міланом. Це — як дорогий секонд-хенд. Там часто можна побачити люксові бренди в затяжках і з дуже старих колекцій. В одному з бутиків я навіть бачила заношені туфлі. Це тому, що їх брали на подіуми. А ціни високі: шарфик — 500 євро, сумки — за тисячу», — розповіла нам киянка Ольга Володченко.