Outlet в Україні краще розвивати з турецької моделі, – експерт

З торговельних об’єктів, розташованих на околицях столиці, цілком може початися історія аутлет-центрів в Україні, причому вони будуть набагато більш успішними, ніж у віддалених від міста торговельних селах.

У всьому світі оutlet традиційно розташовуються більш, ніж в 20 км від міста, створюючи своєрідні торгові села.

“Однак таке розташування оutlet для України поки що неприйнятна. Адже рівень автомобілізації в нашій країні поки залишає бажати кращого: близько 150 автомобілів на 1000 чоловік. Для порівняння: в Німеччині — 534 автомобіля на 1000 осіб, в Італії — 690 автомобілів на 1000 чоловік. Наші споживачі сильно залежать від громадського транспорту, а “шатлбасы” (експрес-автобуси, що доставляють споживачів до віддалених торгових центрів) від усіх зручних для людей точок міста не проведеш. Постійно перебуваючи в контакті з ритейлерами, ми відчуваємо значний попит на приміщення під оutlet. Впевнений, що поточну ситуацію можуть виправити оutlet, розташовані в міській рисі”, — зазначив партнер компанії UTG Віталій Бойко.

Відповідно, за словами Віталія Бойка, з торговельних об’єктів, розташованих на околицях столиці, цілком може початися історія оutlet-центрів в Україні, причому вони будуть набагато більш успішними, ніж у віддалених від міста торговельних селах. Підтвердженням може служити практика, що склалася у великих турецьких містах Анкарі та Стамбулі. Більшість об’єктів, що розташовані ближче до околиць міста, є оutlet або мають великі зони оutlet у своєму складі.

Часто ці об’єкти досить великі, багатоповерхові. З одного боку вони не так зручні, як магазини на головних торгових вулицях і в центрально-міських торгових центрах, але з іншого боку вони користуються підтримкою громадського транспорту, що значно підвищує їх рентабельність.