Основний введення торгових обєктів Києва доведеться на друге півріччя

За 6 місяців поточного року в Києві не було введено в експлуатацію жодного торгового об’єкта. У зв’язку з чим, обсяг існуючих якісних торгових площ залишився на рівні 478 тис. кв. м або 171 кв. м, тобто на 1000 жителів.

Про це йдеться в повідомленні компанії Jones Lang LaSalle.

Між тим, загальний обсяг пропозиції, запланованого до введення до кінця року становить 182 тис. квадратних метрів торгових площ. Очікується, що в другому півріччі відкриються такі проекти як «Оушен Плаза», фаза 1 (72 тис. кв. м), «Мармелад» (40 тис. кв. м), «Гулівер» (38 тис. кв. м).

На думку експертів, ринок торгових площ Києва залишається ненасиченим, проте має високий потенціал для подальшого розвитку. За даними Jones Lang LaSalle в структурі перспективного пропозиції переважають проекти великого формату з кількома якірними орендарями та якісної розважальної складової.

Найперспективнішим районом для розвитку торговельної нерухомості експерти назвали лівий берег Дніпра, де зосереджено близько 33% споруджуваних проектів.