Офіс на будівництві: Нові технології продажу житла

У Києві серед девелоперів з’явилася нова тенденція в схемі продажу житла – все більше компаній вкладають кошти у відкриття красивих представницьких офісів відділу продажів безпосередньо на місці будівництва.

На думку експертів, така схема зручніше для клієнтів і йде на користь іміджу компанії, однак інвестиції в офіси на будівництві не завжди окупаються.

Як пише Building.ua останнім часом столичні компанії, що працюють на ринку нерухомості, почали активно розвивати власні відділи продажів, відмовляючись від послуг ріелторів.

“Для зручності клієнтів, наш відділ продажів завжди знаходиться в житловому комплексі, в якому продаємо квартири… Клієнт може відвідати наш центр продажів в будь-який зручний час, отримати необхідну інформацію про квартирах і відразу ж подивитися цікаві варіанти. У центрі продажів створені зручні переговорні кімнати, клієнту завжди будуть запропоновані кава, чай і навіть глінтвейн і мохіто”, – розповідає начальник відділу продажів девелоперської компанії “Нест” Ілля Величко.

У свою чергу, заступник директора з маркетингу житлового комплексу RiverStone Ангеліна Деревльова зазначає, що при використанні будь-якого каналу збуту є свої плюси і мінуси.

“Власний відділ продажів – це частина іміджу компанії, він дозволяє більш ефективно управляти процесом продажів: формувати цінову політику, отримувати маркетингову інформацію про покупця, просувати бренд компанії. Робота з ріелторськими компаніями дозволяє забезпечити більший охоплення ринку і ефективна при масових продажах. Оплата ріелторських послуг здійснюється лише у випадку укладення угоди, в той час, як витрати на зміст власного відділу мають постійних характер”, – говорить експерт.