Наявність метро забезпечує успіх торгового центру

Станція метро, а особливо якщо їх дві поруч, вирішують практично все в плані успішності торгового центру.

Про це розповіла заступник директора і голова департаменту торговельної нерухомості компанії Jones Lang LaSalle Ганна Чуботіна.

В якості прикладу вона навела МФК «Вирлиця», будівництво якого зараз ведеться на проспекті Бажана в Києві.
«Там дві станції метро – «Вирлиця» і «Харківська» будуть практично інтегровані в проект торгового центру, а це гарантує йому успіх», – переконана експерт.

Вона зазначила, що додатковими плюсами «Вырлицы» є те, що він розташований в густонаселеному районі столиці і поруч з магістраллю на виїзді з міста. Тому цей ТРЦ планує залучати не тільки жителів району, але і людей з приміської зони.

За словами Ганни Чуботіна, в Києві реалізовано або в процесі реалізації тільки 3 торгових центру з настільки великим потенціалом. «Крім МФК «Вирлиця» це вже існуючий Ocean Plaza ” і «Республіка» (він ще будується), у разі, якщо поруч з ним будуть відкриті ті станції метро, які плануються», – зазначила експерт.