Найпопулярніший спосіб пошуку житла

Національна Асоціація Ріелторів США констатує, що 74% пошуків нерухомості доводиться на інтернет.

Потенційні покупці житлової площі використовують різні способи пошуку відповідного варіанту, проте більшість з них роблять це через інтернет. Про це свідчать дані дослідження, проведеного в минулому році Національної Асоціації Ріелторів (NAR) США.

За даними асоціації 74% пошуків нерухомості відбувається саме за допомогою мережі інтернет. При всьому цьому особи, які знайшли вдома у мережі інтернет, далі діяли наступним чином: 45% потенційних покупців знайдений в інтернеті будинок спеціально вирушили оглядати самостійно, 29% — звернулися за допомогою до агента по нерухомості, 21% — проїхали повз будинки, що вони побачили на веб-сайті.

Крім того, експерти NAR стверджують, що 98% покупців житла, які шукали житлоплощу в мережі інтернет, відзначають важливість наявності фотоматеріалу на ріелторських веб-сайтах. Фото, на думку покупців, є одним з найбільш потрібних критеріїв. А ще набагато краще — відео.

Відео дозволяє потенційному покупцеві здійснити віртуальну прогулянку по вибраній житлової площі, не виїжджаючи на об’єкт. Крім того, відеоролик демонструють не тільки сам будинок і ділянку, на якій він розташований, але і прилеглу до нього інфраструктуру. Корисним є також присутність у кадрі самого ріелтора, який повідомляє всі необхідні відомості про певний об’єкт.