На ринок нерухомості прийшли покупці нового покоління

Активні користувачі інтернету та його соціальних мереж віддають перевагу об’єктам нерухомості інформація, про яких є в інтернеті.

Посткризове зниження активності на ринку нерухомості змусило девелоперські компанії та ріелторські агентства шукати нові способи просування своїх об’єктів і залучення покупців. З цією метою, компанії почали активно використовувати соціальні мережі.

Індійська компанія Tata Housing Development Company зареєстрована на багатьох соціальних медіа — Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, LinkedIn — для оптимально ефективної реклами побудованих житлових будинків. І на даний момент керівництво компанії відзначає збільшення продажів на 20-25%.

Ще одна девелоперська компанія Lodha Group звернулася до соціальних мереж інтернету не тільки для залучення нових покупців. За словами віце-президента Lodha Group з маркетингу Гоша Самджавала, мета компанії полягає в залученні великого кола активних користувачів в соцмережах. Це дозволить поліпшити процес інформування. Крім того, на думку віце-президента сторінка компанії в соцмережі допомагає створювати позитивну ауру навколо бренду компанії, а також впливає на рішення про купівлю нерухомості, пише Hindu Businessline.

На думку фахівців компанії Group Infracom з Мумбая ці веб-сайти не тільки полегшують покупку будинку, але і допомагають забудовникам у продажу їх об’єктів і отримання коштів для підтримки нових проектів, які застопорилися через відсутність фінансів.

Для покупців соціальні мережі також мають цілий ряд переваг, в першу чергу це доступність інформації, своєчасне повідомлення про новини, а також можливість спілкуватися з іншими зацікавилися конкретним об’єктом нерухомості.