На будмайданчику першого торгового центру в форматі аутлет почалися підготовчі роботи

Аутлет – абсолютно новий формат торгівлі для України. Аутлет-центр буде істотно відрізнятися від дисконтних або стокових магазинів як якістю товару, так і рівнем обслуговування.

Нерухомість торгового типу за параметрами Європи або ж новий аутлет-центр Kiev E95

Проект аутлет-центру Kiev E95 Outlet Сentre, в ролі ексклюзивного агента по здачі в оренду якого виступає компанія DTZ, отримав дозвіл проводити роботи по будівництву.

Згідно з даними компанії по девелопменту EVO Land Development, на даний момент підготовчий етап щоб почати будівництво завершився і почалися підготовчі роботи на ділянці. Згідно з даними компанії Domobaza.info, Kiev E95 Outlet Сentre – це перший і поки що єдиний центр формату аутлет в Україні, що буде відповідати світовим стандартам, що встановлені практикою функціонування найуспішніших центрів у Європі та світі.

На даний момент аутлет-центри в Європі такий же традиційний формат торгівлі, як і звичайні торгові центри. На даному етапі економічного розвитку вони користуються навіть більшою популярністю по відношенню до інших форматів серед покупців і рітейлерів, тоді як для ринку України даний формат абсолютно новий.

Перші аутлет-центри з’явилися в США більш, ніж півстоліття тому. Тим не менш аутлети того покоління слабо нагадували сучасні центри, якими надається для покупців максимально комфортні рівень та сервіс.

Європейськими країнами була успішно перейнята практика США, але вони внесли свої корективи в саму ідею створення об’єкта. Співпраця з відомими брендами разом з наданням товарів високої якості у відповідності з низькими цінами і хороший вибір ресторанів у складі центру швидко принесли аутлетах популярність серед покупців.

На даний момент головна складність для покупців з України полягала в наявності дисконт-центрів, які присутні в нашій країні і центрів формату аутлет.

Принципова відмінність цих двох форматів полягає в тому, що до складу аутлет-центрів входять організовані і професійно керовані магазини в яких представлений асортимент останніх колекцій великих брендів з постійними знижками 30-70%, тоді як в дисконт центрах представлені товарні залишки що отримані з фірмових магазинів і нерідко з невеликим браком.

У разі аутлет-центру якість товарів разом з внутрішньою організацією та позиціонуванням, а також персоналом будуть істотно відрізнятися від дисконтних або стокових магазинів.

Суттєві переваги тут є і для рітейлера. Власними дисконтами мають практично всі одежні мережі, тим не менш форматом аутлет-центру дається більш висока відвідуваність за рахунок синергії 50-70 магазинів що зосереджені в одному комплексі. Крім того, в аутлеті орендарі отримують більш комфортні умови щоб вести бізнес.

Формат аутлет-центру зможе привнести нову практику на ринок торговельної нерухомості України. Аутлет-центр не може бути перепрофилиорован з іншого проекту, добудований до існуючих будівель або створений в місті. Успіх і прибутковість проекту будуть досягнуті тільки при обліку особливостей світової практики разом з комплексним дотриманням і виконанням певних вимог разом з характеристиками, що притаманні даному формату.

Згідно з даними фахівців компанії Domobaza.info саме тому в проекті центру Е95 передбачаються всі особливості формату аутлет. Слідуючи практикам успішних торгових центрів девелоперами залучений міжнародний партнер і архітектори що брали участь у процесі розробки концепції першого аутлети на ринку України разом з професійним керуючим оператором, який послужить для покупців в ролі своєрідного гаранта того, що в торговому центрі продаються якісні речі при обліку великих знижок, а також включені в проект елементи інфраструктури розважальної та соціальної спрямованості.

Одне з основних умов успішності проекту аутлет-центру полягає в партнерських взаєминах між брендами і керуючим оператором в комплексі, які закріплюються умовами договору. У цьому підході передбачається встановити орендні платежі у формі фіксованої базової ставки і з обороту, при якій кожному учаснику процесу буде надано прямий інтерес щоб досягти найбільш високих результатів в роботі об’єкта.

В договорі є вимога щодо надання мінімальних знижок розміром в 30% на весь асортимент товару та встановлено способи як можна контролювати виконання цієї вимоги з боку керуючої фірми. Це дасть можливість залучення достатньої кількості відвідувачів в аутлет-центр, для забезпечення брендам товарообігу навіть більш високого, ніж у звичайних торгових центрах.