Локальних брендів важко розвиватися в Україні, – експерт

Локальні бренди і невеличкі українські компанії страждають від державного адміністративного тиску у вигляді різних перевірок з одного боку, і від неможливості залучити ресурси для розвитку бізнесу, з іншого.

Про це розповів Філіп Бертере, директор компанії «Іммошан Україна» (група Auchan).

«Ми як девелопери це дуже чітко відчуваємо, адже і готові були б раді, якби площі в торгових центрах орендували місцеві бренди, але їм важко конкурувати на ринку із-за того, що банки їм не видають кредити, а також роблять недоступними інші механізми фінансування, які вони готові запропонувати великим компаніям. У невеликих операторів такої можливості немає, оскільки вони не можуть показати банкірам якісь великі активи або надати серйозні гарантії», – зазначив Філіп Бертере.

Але, за словами експерта, це лише одна сторона медалі.

«Крім цього перешкодою для розвитку багатьох локальних брендів є те, що на них постійно здійснюється адміністративний тиск з боку держави у вигляді безліч перевірок, тому у них просто немає можливості приділити достатньо часу своєму профільному бізнесу», – додав Бертере.