Квартири в передмісті можуть стати альтернативою столиці

Падіння попиту на житлову нерухомість в зимовий період сповна компенсується закономірним річним пожвавленням, коли зростання ринку сягає 40%”.

Про це заявив директор девелоперської компанії “БГМ” Інна Валентинівна Бречко.

«В даному випадку мова йде про ключовому сегменті будівельного ринку житла – квартирах, розташованих в містах-супутниках Києва», – говорить він.

З одного боку, висока вартість квадратних метрів у столиці є каталізатором до найбільш ретельному вивченню ринку, що потребує певних часових ресурсів. Тут же, з іншого боку, варто розмежувати покупців на тих, які купують для особистого проживання і на перепродаж, з метою здачі в оренду, вигідного капіталовкладення. Завдяки тому, що ринок нерухомості постійно потребує наявності особистої житлової площі, даний сегмент не піддається стагнації навіть у несприятливий холодну пору року, додав Бречко.
“Взимку, особливо в період затяжних сильних морозів досить складним є безпосередньо сама презентація житлового об’єкта”, – говорить провідний співробітник відділу продажів Ганна Оскілко.

Також негативним фактором, який безпосередньо впливає на попит, у компанії відзначають депресивний стан навколишнього середовища взимку і особливо в міжсезоння.

Крім цього, важко відслідковувати динаміку будівництва цікавить об’єкта житлової нерухомості, що, природно, що безпосередньо залежить від погодних умов.

Треба відзначити, що з 15 грудня по 15 січня спостерігається найбільше затишшя, так як перед Новим роком люди зайняті більше вирішенням робочих питань, підведенням підсумків, а після свят відпочивають. Тому в якості додаткової стимуляції попиту забудовники використовують численні акції, приурочуючи їх до Нового року, традиції дарувати подарунки. У цей період покупець може отримати найбільш лояльні умови для придбання житла, економія може досягати 20% від вартості деяких об’єктів.

До кінця січня ринок поступово “відтає” і кількість угод зростає в прогресії. А лютий і березень вже стабільні, з хорошою динамікою продажів.

Теплу пору року не потребує додаткових методах реклами. Влітку ми можемо спостерігати активізацію уваги з боку потенційних покупців, так як оцінити переваги того чи іншого об’єкта істотно простіше, сама процедура більш зручна для обох сторін. Особливо коли об’єкт дослідження розташований не в межах столиці. Більш того, у покупців переважає оптимістичний настрій, вони сповнені ентузіазму і готові оперативно приймати рішення.