Хто є власником торгових центрів Києва?

Незважаючи на те, що в столиці сьогодні і так величезна кількість всіляких торгово-розважальних центрів, все нові і нові об’єкти відкриваються із завидною регулярністю. Причому, ті, які працюють давно, нерідко міняють своїх власників.

Якщо говорити більш предметно, то відразу згадується скандальна «Арена сіті», власником якої різні джерела називають Вагіфа Алієва. Йому ж належить і «Мандарин Плаза». До речі, частина ТРЦ «Арена сіті» сьогодні виставлена на продаж. Також йдуть торги за шопінг-мол «Україна», а власник сумно відомого «Каравану» змінилося давно. На сьогоднішній день — це бізнесмен з Харкова, екс-власник футбольного клубу «Металіст» Олександр Ярославський. «Дрім Тауном» володіють відразу кілька – Олег Крапівін, Гарік Корогодський, Михайло Шпільман, Олександр Маламуд. «Більшовиком» відає відомий український бізнесмен Віктор Юшковський.

Ще одному бізнесменові, а за сумісництвом депутата Київради і чоловікові співачки Асії Ахат Ігорю Баленко належить «Променада центр». Власником «Скай молл» є колекціонер картин і бізнесмен Андрій Адамовський. «Океан Плаза» належить бізнесмену з Росії Олександру Пономаренку, а «Україною» і «Глобусом» володів бізнесмен з Ірландії Шон Куїн, проте на даний момент він визнаний банкрутом. «Аркадія» знаходиться у власності банку «Південний», власником якого є Юрій Юдін — в минулому вчитель математики, а сьогодні — успішний бізнесмен з Одеси.

Між іншим, експерти впевнені в тому, що ринок торгово-розважальних центрів столиці заповнений не до кінця. Особливу популярність і актуальність серед новомодних молів заслужать ті, які крім модних ресторанів, бутиків і кінотеатрів буде пропонувати оригінальні розваги. До таких можна віднести картинну галерею, яку обіцяють відкрити в Art Mall, або аеродинамічну трубу і колесо огляду заввишки з шестиповерховий будинок, якими вже найближчим часом зможе похвалитися ТРЦ «Республіка». Власники величезних торгово-розважальних центрів просто змушені будуть придумувати щось цікаве для досвідченої столичної публіки. Однак, це не єдина запорука успіху й популярності майбутнього об’єкта. Переважне значення матиме наявність парковок, близькість громадського транспорту та зручність розташування.