Готелі під Києвом все більше привертають постояльців

У Київському регіоні заміська готельна нерухомість стає все популярнішою.

Як повідомила керуючий партнер мережі готелів «Вишеград» Христина Коваль, основна маса пропозицій на ринку заміської готельної нерухомості – це котеджі.

«Звичайно, цей сегмент користується популярністю, особливо влітку. Однак рентабельність таких об’єктів значно нижче, ніж в традиційній готелі, тому і ціни в таких готелях значно вище. Люди, які приїжджають до столиці у справах, і тим більше іноземні клієнти очікують європейський рівень сервісу, в поєднанні з доступною ціною. Сьогодні доступність – першочерговий фактор при виборі готелю», – пояснила Коваль.

Що стосується готелю, то сьогодні найбільш популярний у клієнтів, на думку експерта, середній готель рівня двох-трьох зірок, розрахований на 50-100 номерів і розташований недалеко від Києва. При цьому, такий формат готелю є найперспективнішим на ринку заміської готельної нерухомості, зазначила Коваль.

«Інфраструктура готелю такого типу дозволяє дати більше можливостей і забезпечити високий рівень сервісу. А клієнти хочуть, перш за все, зручностей і уважного ставлення до себе. Для більшості гостей, це важливіше, ніж можливість жити в розкішному номері. Крім того, психологічно, постояльці вибирають готель «побільше», тому що їм це звичніше, їм приємніше знаходиться в готелі, де багато людей і все під рукою», – заявила керуючий партнер мережі готелів «Вишеград».

Вона також зазначила, що для багатьох клієнтів дуже важливо, де і в якому напрямку розташований заміський готель.

На думку Коваль, на масового клієнта можуть розраховувати готелі розташовані на відстані не більше 15-20 км від Києва. Близькість столиці, в поєднанні з хорошими дорогами дозволяє постояльцям бути мобільними протягом 24 годин, і психологічно відчувати себе комфортно.