Багаторівневий паркінг позитивно впливає на відвідуваність ТРЦ Ocean Plaza

Експерт прогнозує проблеми торговельного центру за незручності для автомобілістів.

Те, що в торгово-розважальному центрі Ocean Plaza в Києві паркінг прибудований і розміщений на декількох рівнях, суттєво покращує відвідуваність ТРЦ по поверхах.

Про це розповів Віталій Бойко, керуючий партнер компанії UTG.

«Ocean Plaza – один з небагатьох багаторівневих торгових центрів, в якому немає проблем з відвідуваністю ні по одному з поверхів – починаючи з мінус другого рівня і закінчуючи четвертим. І тут позитивну роль зіграв саме багаторівневий паркінг, інтегрований в будівлю», – розповів Віталій Бойко.

Однак девелопер Олег Салмін вважає, що багаторівневий паркінг – це слабке місце ТРЦ Ocean Plaza.

«Там має бути паркінг на одному рівні і з нього організована зручна логістика в торговий центр. Адже ті рішення, які там існують зараз, і, зокрема заїзд на четвертий поверх – це складне випробування для людей, як і знайти свою машину після того, як ти вийшов з ТРЦ. І це серйозне питання, яке потрібно Ocean Plaza вирішувати вже зараз, інакше не уникнути відтоку відвідувачів», – переконаний експерт.

Нагадаємо, що на паркінг ТРЦ Ocean Plaza інвестори витратили 50 млн. доларів.